Els resultats de la campanya de monitorització projecte IAQ4EDU ja són públics

Els primers resultats del projecte IAQ4EDU han estat publicats a la revista Indoor Air (JCR-Q1)

Els primers resultats del projecte de recerca IAQ4EDU s'han publicat a la revista Indoor Air (JCR-Q1, Factor d'impacte: 5.8) el novembre de 2023, amb el títol "A comprehensive assessment of indoor air quality and thermal comfort in educational buildings in the Mediterranean climate". Aquest treball ha sigut realitzat pel doctorand Sen Miao, sota la supervisió de la Dra. Marta Gangolells, la investigadora principal del projecte IAQ4EDU, i la Dra. Blanca Tejedor, investigadora del projecte.

Aquest article correspon al Paquet de Treball 2 (WP2) del projecte: "Avaluació de la qualitat de l'aire interior, confort tèrmic i ventilació en edificis educatius". Basant-se en les dades obtingudes de la campanya de monitorització (des de l'abril de 2022 a gener de 2023), s’ha avaluat la qualitat de l'aire interior, els efectes de la ventilació i el confort tèrmic en 32 aules de 9 escoles primàries i 7 escoles secundàries segons la normativa internacional i nacional. També s’han identificat els escenaris que solen conduir a una mala qualitat de l'aire interior i confort tèrmic a l'aula.

Qualitat de l’aire interior i confort tèrmic de les classes monitoritzades

Podeu consultar el text complet en la versió online de l’article.

Per més informació visita'ns en les nostres xarxes socials:

LinkedIn del projecte     Twitter del GRIC       ResearchGate