El projecte IAQ4EDU participa en la jornada “La recerca en energia i edificació a Catalunya”

La jornada, organitzada per l’Institut Català de l’Energia, reuneix els principals grups de recerca de Catalunya

El dia 22 de març de 2024 es va celebrar a la Sala Cotxeres del Palau Robert una jornada organitzada per l’Institut Català de l’Energia (ICAEN) sobre “La recerca en energia i edificació a Catalunya”. En aquesta sessió hi van participar professionals i experts dels principals centres de recerca i universitats catalanes que treballen en aquest àmbit: IREC, CIMNE-UPC, ARC-La Salle, GRIC-UPC, Universitat de Girona, Leitat i Eurecat, així com representants del Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya.

La Dra. Marta Gangolells, catedràtica de la Universitat Politècnica de Catalunya i membre del GRIC, va participar en la taula rodona sobre indicadors clau d’energia i edificació. Durant aquesta sessió, va tenir l'oportunitat de presentar els darrers avenços i resultats obtinguts en el marc del projecte IAQ4EDU sobre estratègies de ventilació optimitzades considerant la qualitat de l'aire interior, el confort tèrmic i el consum d'energia en edificis educatius, contribuint al debat sobre els reptes actuals i les possibles solucions en aquest àmbit.