El projecte IAQ4EDU es presenta al 3r Congrés de Qualitat de l’Aire!

El projecte IAQ4EDU participa en una taula del 3r Congrés de Qualitat de l’Aire a Sabadell

Durant els dies 26 i 27 d’octubre s’ha celebrat a Sabadell el 3r Congrés de Qualitat de l’Aire a Sabadell, un esdeveniment biennal de referència a escala estatal on hi participen professionals i experts líders en el tema.

Enguany, la taula de qualitat de l’aire interior ha estat moderada per la Dra. Marta Gangolells, catedràtica de la Universitat Politècnica de Catalunya. En aquesta taula, s’han presentat diverses experiències obtingudes en projectes de recerca relacionats amb la qualitat de l’aire interior.

El Dr. Pablo Pujadas, professor agregat de la UPC, ha explicat el projecte IAQ4EDU, presentant els resultats més importants obtinguts durant la fase de monitorització de les condicions ambientals interiors des les aules catalanes.

Per acabar la sessió, la Dra. Tica San Félix Forner, investigadora sènior de l’Àrea de Sostenibilitat de l’Institut de Tecnologia Ceràmica, ha presentat el projecte Life Nanohealth sobre la minimització de la exposició a nanopartícules incidentals en entorns industrials.