El projecte IAQ4EDU captura la curiositat dels assistents a la 13a Fira del Coneixement

Presentació del IAQ4EDU i altres projectes del GRIC a estudiants

Entre el 19 i 20 d’abril de 2023, el Grup de Recerca i Innovació de la Construcció (GRIC) va participar en la 13a Fira del Coneixement, esdeveniment organitzat per la UPC a l’Exploratori dels Recursos de la Natura a Berga (Barcelona).

La finalitat de la Fira és donar a conèixer projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la universitat i centres d’investigació. Es tracta d’augmentar l’interès dels joves de 4rt d’ESO i Batxillerat per a la recerca, per tal de despertar vocacions científiques i poder demostrar que la ciència està a l’abast de tothom.

Els estudiants de doctorat Joaquim Cebolla i Juan Tugores van presentar, entre d’altres, el projecte de recerca IA4Q4EDU, que ha estat recollit a la crònica del dia del diari Regio7.

Per més informació visita'ns en les nostres xarxes socials:

LinkedIn del projecte     Twitter del GRIC       ResearchGate