El projecte IAQ4EDU apareix en els mitjans de comunicació

Les plataformes mediàtiques van cobrir el final de la campanya d’experimentació.

Importants plataformes mediàtiques nacionals i locals han donat visibilitat al projecte IAQ4EDU, difonent informació sobre els objectius, avanços i resultats del projecte.

L'Escola Joaquim Ruyra (situada a l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona) va acollir recentment a diversos mitjans televisius que van entrevistar els líders del projecte, Marta Gangolells i Pablo Pujadas, així com a Juan Tugores i Sen Miao, els investigadors a càrrec de la campanya experimental.

La informació sobre el projecte IAQ4EDU s'ha publicat en les pàgines web de notícies que s'indiquen a continuació, amb l'objectiu d'informar els ocupants i al públic en general: